• 29-08-2017, 12:31:11
    #10
    Bir kaç aydır böyle şeyler oluyor.Allah'tan büyük rakamlar yok.Neyse borcumuz öderiz.

  • 29-08-2017, 12:51:17
    #11
    taksite bağlayın
  • 29-08-2017, 12:58:44
    #12
    Sadece r10'a özel kampanya sanırım..
  • 29-08-2017, 15:08:00
    #13
    Ödemeyi yaptıktan sonra akıllarına başına geliyor... ya bizim bundan alacağımız vardı diyolla
  • 29-08-2017, 15:12:13
    #14


    SSK gibi oldu Adsense te
  • 29-08-2017, 15:27:50
    #15
    Platin üye
    bende de var aynısından

  • 29-08-2017, 16:17:21
    #16
    olur öyle hocam, bazen ödemeyi yapınca geçersiz tıklar vs. geriden yansıyor eksi olarak. sonraki ay tahsil ediyor..

  • 30-08-2017, 22:51:38
    #17
    Bendede olmuştu bir ara
  • 30-08-2017, 22:54:24
    #18
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    bende de bi -50 kuruş var bayram harçlıgı