• 15-04-2015, 01:20:54
    #1
    Merhaba arkadaşlar mart ödemeleri nisan'ın kaçında yatıyor bilgi göremedim bu konuda acaba net bir tarih verildimi bu konuda, yeni kullanıcıyım ilk ödememi alacam bilgim yok
  • 15-04-2015, 01:25:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    20-25 nisan arası yatar.
  • 15-04-2015, 01:31:49
    #3
    Hadi ya sabir bir günü var demişlerdi, anladım hocam teşekkür ederim
  • 15-04-2015, 01:39:05
    #4
    fatbotter.com
    PhYtOnX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi ya sabir bir günü var demişlerdi, anladım hocam teşekkür ederim
    http://i.imgur.com/bpwibvB.png


    tarihleri incelersen hafta sonu nedeniyle gecikenler var.
  • 15-04-2015, 22:11:45
    #5
    lookout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://i.imgur.com/bpwibvB.png


    tarihleri incelersen hafta sonu nedeniyle gecikenler var.
    Ozaman yine 21ine kadar yatar gibi diyebiliriz sanırım
  • 15-04-2015, 22:16:20
    #6
    en erken 22 si oda hafta sonu girmediği için araya. muhtemelen 22 sinde ödemelerin hepsi yapılmış olur.
  • 15-04-2015, 23:35:10
    #7
    22'si de olmazsa 24 Nisan'a sarkacak...
  • 19-04-2015, 01:06:45
    #8
    bugün işyerinen bir abim söyledi 6 yıldır adsense kullanıyormuş muhabbet ederken açıldı konu. Heveslenme 24ünden önce yatmaz dedi. Nekadar doğru bilemem ama bilgisi vardı adsense konusunda yanılmaz herhalde.
  • 19-04-2015, 01:44:00
    #9
    PhYtOnX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugün işyerinen bir abim söyledi 6 yıldır adsense kullanıyormuş muhabbet ederken açıldı konu. Heveslenme 24ünden önce yatmaz dedi. Nekadar doğru bilemem ama bilgisi vardı adsense konusunda yanılmaz herhalde.
    24 ünde yatıcak adsense bayram töleransı tanımaz
    23 ünde yatar ama bankalar kapalı olacağı için 24 sabahı çekebileceğiz..