bugün işyerinen bir abim söyledi 6 yıldır adsense kullanıyormuş muhabbet ederken açıldı konu. Heveslenme 24ünden önce yatmaz dedi. Nekadar doğru bilemem ama bilgisi vardı adsense konusunda yanılmaz herhalde.
24 ünde yatıcak adsense bayram töleransı tanımaz

23 ünde yatar ama bankalar kapalı olacağı için 24 sabahı çekebileceğiz..