PhYtOnX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hadi ya sabir bir günü var demişlerdi, anladım hocam teşekkür ederim
http://i.imgur.com/bpwibvB.png


tarihleri incelersen hafta sonu nedeniyle gecikenler var.