• 29-02-2008, 19:40:11
    Üyeliği durduruldu
    doronty37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    27 Şubat'ta ödeme işlemdeydi. Hala gelen giden birşey yok.. (İş Bankası)


    bak ben her ödeme alacağım gün erkenden bankaya gider eft yi ayarlattırırım
    2 defa ödemem hesap uyuşmazlığı yüzünden geri gitti ortalama 1 yıldır üyeyim.

    adsense ödemen geri gitsede önemli değil mail bile atmana gerek yok 6-7 gün sonra hesabına bi uyarı ekranı geliyo ödeme ayrıntılarını güncelleyiniz diye..

    tahminimce senin ödemen geri gitti, veyahut banka şubendeki memurlar hesabına geçmedi..

    malümunuz eft hesaba direk geçmez eft yi banka şubenizdeki memurlar hesabınıza geçerler.. havale gibi değil bu.
  • 29-02-2008, 20:38:11
    doronty37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    27 Şubat'ta ödeme işlemdeydi. Hala gelen giden birşey yok.. (İş Bankası)
    Geçen ay benimde başıma geldi. İşbank görevlisi benim hesap numaram yerine eftyi başka hesaba yollamış ve 11 inde almıştım onlar yüzünden ödemeyi. Biton özür falan dilediler gerçi sonra.

    Ama sana tavsiyem panelinde ödeme yapıldı yazısını bekle, o yazı çıktığında da paran gelmemiş olursa bankaya gidip görüş. Para yatmazsa mutlaka bankadan kaynaklı bir sorun vardır.
  • 01-03-2008, 09:12:46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Muhtemelen banka kaynaklı. Dün akşam ödeme geçmişi sayfasına baktığımda ödeme yapıldı yazıyordu. Ama hâlâ bankada birşey yok. Şansıma da haftasonu girdi araya. Artık Pazartesi'yi bekleyip görüşürüm bankayla.
  • 03-03-2008, 11:09:10
    Ayın 3.ü hala gelen giden yok daha yeni pin.li hesap, siftahı yeni yapıcaz. Ödemede inş.bir sorun cıkmaz
  • 03-03-2008, 14:41:25
    doronty37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen banka kaynaklı. Dün akşam ödeme geçmişi sayfasına baktığımda ödeme yapıldı yazıyordu. Ama hâlâ bankada birşey yok. Şansıma da haftasonu girdi araya. Artık Pazartesi'yi bekleyip görüşürüm bankayla.
    Az önce bankayla görüştüm. Bekleyen havale olmadığını söylediler. Artık tekrar ödeme istemekten başka birşey kalmadı galiba yapılacak.
  • 03-03-2008, 19:57:21
    Üyeliği durduruldu
    Hala tek kuruş yatmadı ya Bekliyoruz. Üstüne yatmasında google.
  • 03-03-2008, 20:13:10
    doronty37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce bankayla görüştüm. Bekleyen havale olmadığını söylediler. Artık tekrar ödeme istemekten başka birşey kalmadı galiba yapılacak.
    Hocam daha önce dediğim gibi aynı sorunu daha geçen ay yaşadım.
    Ödeme yapıldı yazıyodu fakat para mara gelmedi. Bankaya gittim. Bekleyen eft yok. Yurtdışından böyle bi eft gelmemiş falan dediler. Tamam dedim google a mail attım. Google ayın 10 una kadar bekleyin sonra ödeme numaranızla bankaya gidin dedi.
    Bankaya gittim ayrıntılı olarak araştırdılar. Benim hesap numaramdaki 1 rakamı yanlış yazmış bankada eft işine bakan adam ve benim para başkasının hesabına gitmiş ve ben ayın 12 sinde alabilmiştim bu sebepten.
    Bence bankayı sıkıştır sen. Googledan gelmesi gereken tam miktarı söyle paraya göre arama yapsınlar. Sıkıştırmayınca başlarından sallıyolar çünkü. Ama paranın yurtdışından geldiğini belirt özellikle.
  • 04-03-2008, 11:12:37
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam daha önce dediğim gibi aynı sorunu daha geçen ay yaşadım.
    Ödeme yapıldı yazıyodu fakat para mara gelmedi. Bankaya gittim. Bekleyen eft yok. Yurtdışından böyle bi eft gelmemiş falan dediler. Tamam dedim google a mail attım. Google ayın 10 una kadar bekleyin sonra ödeme numaranızla bankaya gidin dedi.
    Bankaya gittim ayrıntılı olarak araştırdılar. Benim hesap numaramdaki 1 rakamı yanlış yazmış bankada eft işine bakan adam ve benim para başkasının hesabına gitmiş ve ben ayın 12 sinde alabilmiştim bu sebepten.
    Bence bankayı sıkıştır sen. Googledan gelmesi gereken tam miktarı söyle paraya göre arama yapsınlar. Sıkıştırmayınca başlarından sallıyolar çünkü. Ama paranın yurtdışından geldiğini belirt özellikle.
    Bilgiler için teşekkürler. Bugün tekrar aradım bankayı: Yatması gerekn miktarı, gönderen bilgilerini vs. verdim, yine bir sonuç yok. Yarın ödemeyi yeniden talep etme günü. Bir de o şekilde deneyeyim.
  • 05-03-2008, 17:03:55
    ayın 5 i hala ödeme geçmişinde tık yok