doronty37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
27 Şubat'ta ödeme işlemdeydi. Hala gelen giden birşey yok.. (İş Bankası)
Geçen ay benimde başıma geldi. İşbank görevlisi benim hesap numaram yerine eftyi başka hesaba yollamış ve 11 inde almıştım onlar yüzünden ödemeyi. Biton özür falan dilediler gerçi sonra.

Ama sana tavsiyem panelinde ödeme yapıldı yazısını bekle, o yazı çıktığında da paran gelmemiş olursa bankaya gidip görüş. Para yatmazsa mutlaka bankadan kaynaklı bir sorun vardır.