• 19-02-2008, 15:28:55
    #1
    Merhabalar..

    Bu ayki konuyu baktım kimse açmamış ben açayım dedim..

    Kim ne kadar alacak ,neler yapacak , diğer aylardan farklar neler ....

    Adsense ödemeri için En FLAŞ Haberler Burada

    Ben 450 $ alıyorum.Geçen aya göre %10 düştü..

    Herkese şimdiden hayırlı olsun..
  • 19-02-2008, 15:31:43
    #2
    ulu orta gelirini söyleme bence hatta site adresini verde kopya site yapalım bizde kazanalım Daha başlık içinde erken bence google bu aralar 25inden önce yatırmıyor bu başlık 7-8 günde 100 sayfa olur
  • 19-02-2008, 15:39:01
    #3
    olsun be ne olsa ben adsense kullanmiyorum adsense beni sevmiyo ben adsenseyi sevmiyorum saten adsense 'de çalişan 1 tane güzel kız yok adsense kullanmam için sebepte yok. parada yok hiç bişe yok.
  • 19-02-2008, 15:44:39
    #4
    bende banlıyım zaten
  • 19-02-2008, 15:46:29
    #5
    Ayın 19 u 25 inde alırız inş ödemeleri
  • 19-02-2008, 15:46:32
    #6
    okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ulu orta gelirini söyleme bence hatta site adresini verde kopya site yapalım bizde kazanalım Daha başlık içinde erken bence google bu aralar 25inden önce yatırmıyor bu başlık 7-8 günde 100 sayfa olur

    Site adres: MYNET'e Hoşgeldiniz aylık 100 binlerce $ kazanıyorum hadi kopyasını yap bakalım..

    Acayip acayip konuşmayın ...
  • 19-02-2008, 15:56:36
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pazar günkü ban fırtınası nedeniyle ödeme almak nasip olmayacak galiba.
  • 19-02-2008, 16:02:27
    #8
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site adres: MYNET'e Hoşgeldiniz aylık 100 binlerce $ kazanıyorum hadi kopyasını yap bakalım..

    Acayip acayip konuşmayın ...
    yokmu zannediyorsun kazanç 100k olmasada bana yetiyor


    acaip acaip konuşmadım başıma gelen şeyleri senin iyiliğin için söyledim
  • 19-02-2008, 16:05:49
    #9
    okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yokmu zannediyorsun kazanç 100k olmasada bana yetiyor
    acaip acaip konuşmadım başıma gelen şeyleri senin iyiliğin için söyledim
    Tamam abi yawf..

    Güle güle kullan inş 100 katını daha kazanırsın..

    İyi çalışmalar..