• 23-10-2014, 19:45:53
    gravedigger_yk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabı hala banlanmamış arkadaşlar geçen ay benimde ödeme işleme girmedi hoş bu ayda daha girmedi ama geçen ayın parasını bu ay içinde yolladılar ya banlayacaklar yada ödeme tarihimiz değişti buda kanıtı 3 ekimde geldi ödemem

    prntscr.com/4yyip8

    http://prntscr.com/4yylq6
    geçen ayın ödemesini işleme almadanmı yolladılar yoksa işleme girdi uyarısı çıkmışmıydı
  • 23-10-2014, 19:53:49
    koroglu14 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen ayın ödemesini işleme almadanmı yolladılar yoksa işleme girdi uyarısı çıkmışmıydı
    bayramdan önce işleme girdi bayramdan sonra ödendi
  • 23-10-2014, 20:04:01
    gravedigger_yk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bayramdan önce işleme girdi bayramdan sonra ödendi
    Benimde ağustos ve eylül hala işleme girmedi bakalım sizki gibi geç ödeme yapıcaklarmı adsense bilgilendirme yapmadığı için bekleyip görmekten başka çaramiz yok sanırım,bilgilendirme için teşekkür ederim.
  • 23-10-2014, 20:10:03
    koroglu14 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde ağustos ve eylül hala işleme girmedi bakalım sizki gibi geç ödeme yapıcaklarmı adsense bilgilendirme yapmadığı için bekleyip görmekten başka çaramiz yok sanırım,bilgilendirme için teşekkür ederim.
    2 aylık ödeme gelmedi ise sıkıntı olabilir forumda space ile moonlive arkadaşlarında öyle idi geçen ay banlandılar yüksek miktarda paraları ödenmedi ben zaten bu hesaptan umudu kestim başka hesaba geçecegim bakalım onda ne olacak
  • 23-10-2014, 22:00:20
    Üyeliği durduruldu
    Pin daha dün geldi girdim, onayladım.. Ekim ayına dair hiçbir işlem yok.. 5 haneli ödeme bekliyor.. Panelde ödemeniz bekliyor diye bir uyarı da yok...Öbür aya mı kaldı... Ne oldu anlamadım...
  • 23-10-2014, 23:22:53
    TURAN40 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pin daha dün geldi girdim, onayladım.. Ekim ayına dair hiçbir işlem yok.. 5 haneli ödeme bekliyor.. Panelde ödemeniz bekliyor diye bir uyarı da yok...Öbür aya mı kaldı... Ne oldu anlamadım...
    Pini dün girdiysen, öbür aya kalır.
  • 24-10-2014, 09:26:56
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    gravedigger_yk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabı hala banlanmamış arkadaşlar geçen ay benimde ödeme işleme girmedi hoş bu ayda daha girmedi ama geçen ayın parasını bu ay içinde yolladılar ya banlayacaklar yada ödeme tarihimiz değişti buda kanıtı 3 ekimde geldi ödemem

    prntscr.com/4yyip8

    http://prntscr.com/4yylq6
    İnşallah dediğin gibi olur bizdede kesinleşmiş bir para yatmaması kadar saçma birşey yok her ay aynı stresi yaşıyoruz ya komple silsinler yada yatırsınlar bukadar olmaz.
  • 24-10-2014, 18:37:18
    Ben ödemeyi yapacaklarını sanmıyorum adsense banlanmadı ama ödemede yapılmadı işleme de girmedi Sonumuz hayır olsun
  • 24-10-2014, 19:41:44
    Hocam dediğin gibi ödenirse 100 ekmek alıp dağıtacagim

    gravedigger_yk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabı hala banlanmamış arkadaşlar geçen ay benimde ödeme işleme girmedi hoş bu ayda daha girmedi ama geçen ayın parasını bu ay içinde yolladılar ya banlayacaklar yada ödeme tarihimiz değişti buda kanıtı 3 ekimde geldi ödemem

    prntscr.com/4yyip8

    http://prntscr.com/4yylq6