Pin daha dün geldi girdim, onayladım.. Ekim ayına dair hiçbir işlem yok.. 5 haneli ödeme bekliyor.. Panelde ödemeniz bekliyor diye bir uyarı da yok...Öbür aya mı kaldı... Ne oldu anlamadım...