• 23-10-2014, 14:47:11
    iş bankası hesapta
  • 23-10-2014, 15:19:24
    Ödememi aldim cok ilginc oldu bu ay https://www.r10.net/google-adsense/13...in-google.html

    (Mobilim)
  • 23-10-2014, 15:27:39
    Bi kaç aydan sonra ödememi aldım. Kuveyttürk şirinevler hesapta demeyi özlemişim
  • 23-10-2014, 15:44:09
    Sdtbbr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka değil hocam böyle durumlarda şaka yapmam. Diğer bir abimizin senelik adsense banlandı. Başka bir kardeşimizin sabah 08:30 civarı banlandı işleme girmeyenler bunlar hep. Benim kide işleme girmedi el kol bağlı ban bekliyorum
    Benim geçen ay işleme girmedi,bu ayda henüz işlemde değil fakat banlanma yok ödeme yaparmı yapmazmı bilemiyorum ama sizin hesapta banlanmayabilir
  • 23-10-2014, 16:06:03
    İşleme girmeme sorunu bu ayda devam ediyor galiba, üzüldüm bu duruma. İşleme girmeyen hesapların %90'ı banlandı bende dahil bilginiz olsun arkadaşlar eğer işleme girmediyse ödemeniz o parayı unutup hayatınıza öyle devam edin geçmiş olsun.
  • 23-10-2014, 16:24:22
    Bana sabah 09:30 gibi geldi bu ayın ödemesi.
  • 23-10-2014, 16:26:27
    banada sabah garantiden bildirim geldi
    hesabınıza para yatırıldı yazıyordu. hiç google falan aklımda yoktu. hayret erken yollamış
  • 23-10-2014, 19:07:07
    Hesabı hala banlanmamış arkadaşlar geçen ay benimde ödeme işleme girmedi hoş bu ayda daha girmedi ama geçen ayın parasını bu ay içinde yolladılar ya banlayacaklar yada ödeme tarihimiz değişti buda kanıtı 3 ekimde geldi ödemem

    prntscr.com/4yyip8

    http://prntscr.com/4yylq6

    erbain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2006 yılından beri adsense sıkıntısız alıyorum ilk kez işleme girmedi büyük bir bekleyiş benim için çocuğun kreşinden elektirik su param herşey ona bağlıydı tamamen özgün ve yalansızdı hile hurdam olmadı hayırlısıyla bekliyoruz
    CougaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bende bu ay en yüksek ödemesi alacağım derken işleme dahi girmedi sorun nedir acaba
    Sdtbbr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 Arkadaşımın adsenseleri işleme girmemişti ve banlandı. Benimki de işleme girmedi şuan ban olayı yok el kol bağlı bekliyoruz.
    koroglu14 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen ay işleme girmeyenlerden,bu ay ödemesi gelen varmı?
  • 23-10-2014, 19:29:57
    4.270 Tl hesapta oh misss