Sdtbbr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şaka değil hocam böyle durumlarda şaka yapmam. Diğer bir abimizin senelik adsense banlandı. Başka bir kardeşimizin sabah 08:30 civarı banlandı işleme girmeyenler bunlar hep. Benim kide işleme girmedi el kol bağlı ban bekliyorum
Benim geçen ay işleme girmedi,bu ayda henüz işlemde değil fakat banlanma yok ödeme yaparmı yapmazmı bilemiyorum ama sizin hesapta banlanmayabilir