İşleme girmeme sorunu bu ayda devam ediyor galiba, üzüldüm bu duruma. İşleme girmeyen hesapların %90'ı banlandı bende dahil bilginiz olsun arkadaşlar eğer işleme girmediyse ödemeniz o parayı unutup hayatınıza öyle devam edin geçmiş olsun.