Hesabı hala banlanmamış arkadaşlar geçen ay benimde ödeme işleme girmedi hoş bu ayda daha girmedi ama geçen ayın parasını bu ay içinde yolladılar ya banlayacaklar yada ödeme tarihimiz değişti buda kanıtı 3 ekimde geldi ödemem

prntscr.com/4yyip8

http://prntscr.com/4yylq6

erbain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2006 yılından beri adsense sıkıntısız alıyorum ilk kez işleme girmedi büyük bir bekleyiş benim için çocuğun kreşinden elektirik su param herşey ona bağlıydı tamamen özgün ve yalansızdı hile hurdam olmadı hayırlısıyla bekliyoruz
CougaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bende bu ay en yüksek ödemesi alacağım derken işleme dahi girmedi sorun nedir acaba
Sdtbbr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 Arkadaşımın adsenseleri işleme girmemişti ve banlandı. Benimki de işleme girmedi şuan ban olayı yok el kol bağlı bekliyoruz.
koroglu14 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçen ay işleme girmeyenlerden,bu ay ödemesi gelen varmı?