Hesabı hala banlanmamış arkadaşlar geçen ay benimde ödeme işleme girmedi hoş bu ayda daha girmedi ama geçen ayın parasını bu ay içinde yolladılar ya banlayacaklar yada ödeme tarihimiz değişti buda kanıtı 3 ekimde geldi ödemem
prntscr.com/4yyip8 http://prntscr.com/4yylq6
İnşallah dediğin gibi olur bizdede kesinleşmiş bir para yatmaması kadar saçma birşey yok her ay aynı stresi yaşıyoruz ya komple silsinler yada yatırsınlar bukadar olmaz.