Alınma dostum neyi çekemeyeceğim?

Sadece her ay yapılan bu saçma hareketin daha da saçma hale gelmesi ilginç geliyor artık bana.
Bu konulardaki önceki birkaç mesajıma bak anlarsın
https://www.r10.net/adsense-odemeleri...post1068946111 https://www.r10.net/adsense-odemeleri...post1068882941
Hayır bu konuları açmanızdaki amaç ne

Çok kesinti yapmışsa itiraz dilekçesi doldurup mu gönderiyorsun? Adsense kullanmayan bile biliyor her ay sonu hesap yapılır ayın biri ikisi kesinleşir 20'sinden sonra da yatar. He banka hesabına yattı mı yatmadı mı gelir bakarsın burada ama yani şimdi aksiyona ne gerek var?
Bu formun amacı ne?
Sadece ticaret için kullanıyor olabilirsiniz. Fakat burada fikir alışverişi de oluyor.
Bence Arkadasa bıraz Fazla Yuklenmısınız
Tamam Erken Acılmasına Yanı Kesınlesmeden Acılmasına Bende Uyuz Oluyorum Insan Heveslenıyor Gorunce ve Haklısın Bunu Acmayı Bazı Arkadaslar Onemlı Bırsey Olarak Goruyor Bunlar Onların Duyguları
Ama
Sonucta Bu Konular Acılıyor Bızlerde Fıkır Alısverısınde Bulunuyoruz Hem Eglenıyoruz Hem Konusuyoruz Hem Zaman GEcıyoruz YAnı Bunun Kımseye Bır Zararı Oldugunu Dusunmuyorum
Sızler Bundan Hoslanmıyorsanız Konuya BakmaK Zorunda Degılsınız Bence
Cozum Cok Basıt Ama bu Arkadasaaaa 1 Sozum Var
Lutfen KEsınlesmeden Acma Artık Allahın Hakkı 3 dur bı Hakkın Kaldı

;