• 01-07-2014, 02:53:28
    #10
    Buna Yeni Aadett Oldu Kesinnlesmeden Kesinlesti Konusu Acmak Tebrikler İlk siz Actiniz Ama Kesinlesmeden
  • 01-07-2014, 03:26:57
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mühim olan kesinleşmesi değil, Banlanmamak
  • 01-07-2014, 10:00:07
    #12
    dogussonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buna Yeni Aadett Oldu Kesinnlesmeden Kesinlesti Konusu Acmak Tebrikler İlk siz Actiniz Ama Kesinlesmeden
    Teşekkürler. Geçen ay da aynı tepkiyi vermiştiniz
  • 01-07-2014, 10:56:52
    #13
    SteersMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler. Geçen ay da aynı tepkiyi vermiştiniz

    kafa Ayni Degismez
  • 01-07-2014, 11:07:56
    #14
    biri arkadaşın madalyasını versin.
  • 01-07-2014, 11:21:37
    #15
    hrngndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biri arkadaşın madalyasını versin.
    Neyi çekemiyorsunuz ?
  • 01-07-2014, 11:54:10
    #16
    SteersMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyi çekemiyorsunuz ?
    Alınma dostum neyi çekemeyeceğim? Sadece her ay yapılan bu saçma hareketin daha da saçma hale gelmesi ilginç geliyor artık bana.

    Bu konulardaki önceki birkaç mesajıma bak anlarsın

    https://www.r10.net/adsense-odemeleri...post1068946111

    https://www.r10.net/adsense-odemeleri...post1068882941


    Hayır bu konuları açmanızdaki amaç ne Çok kesinti yapmışsa itiraz dilekçesi doldurup mu gönderiyorsun? Adsense kullanmayan bile biliyor her ay sonu hesap yapılır ayın biri ikisi kesinleşir 20'sinden sonra da yatar. He banka hesabına yattı mı yatmadı mı gelir bakarsın burada ama yani şimdi aksiyona ne gerek var?
  • 01-07-2014, 11:56:33
    #17
    hrngndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alınma dostum neyi çekemeyeceğim? Sadece her ay yapılan bu saçma hareketin daha da saçma hale gelmesi ilginç geliyor artık bana.

    Bu konulardaki önceki birkaç mesajıma bak anlarsın

    https://www.r10.net/adsense-odemeleri...post1068946111

    https://www.r10.net/adsense-odemeleri...post1068882941


    Hayır bu konuları açmanızdaki amaç ne Çok kesinti yapmışsa itiraz dilekçesi doldurup mu gönderiyorsun? Adsense kullanmayan bile biliyor her ay sonu hesap yapılır ayın biri ikisi kesinleşir 20'sinden sonra da yatar. He banka hesabına yattı mı yatmadı mı gelir bakarsın burada ama yani şimdi aksiyona ne gerek var?
    Bu formun amacı ne?
    Sadece ticaret için kullanıyor olabilirsiniz. Fakat burada fikir alışverişi de oluyor.
  • 01-07-2014, 12:05:18
    #18
    hrngndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alınma dostum neyi çekemeyeceğim? Sadece her ay yapılan bu saçma hareketin daha da saçma hale gelmesi ilginç geliyor artık bana.

    Bu konulardaki önceki birkaç mesajıma bak anlarsın

    https://www.r10.net/adsense-odemeleri...post1068946111

    https://www.r10.net/adsense-odemeleri...post1068882941


    Hayır bu konuları açmanızdaki amaç ne Çok kesinti yapmışsa itiraz dilekçesi doldurup mu gönderiyorsun? Adsense kullanmayan bile biliyor her ay sonu hesap yapılır ayın biri ikisi kesinleşir 20'sinden sonra da yatar. He banka hesabına yattı mı yatmadı mı gelir bakarsın burada ama yani şimdi aksiyona ne gerek var?
    SteersMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu formun amacı ne?
    Sadece ticaret için kullanıyor olabilirsiniz. Fakat burada fikir alışverişi de oluyor.
    Bence Arkadasa bıraz Fazla Yuklenmısınız

    Tamam Erken Acılmasına Yanı Kesınlesmeden Acılmasına Bende Uyuz Oluyorum Insan Heveslenıyor Gorunce ve Haklısın Bunu Acmayı Bazı Arkadaslar Onemlı Bırsey Olarak Goruyor Bunlar Onların Duyguları

    Ama

    Sonucta Bu Konular Acılıyor Bızlerde Fıkır Alısverısınde Bulunuyoruz Hem Eglenıyoruz Hem Konusuyoruz Hem Zaman GEcıyoruz YAnı Bunun Kımseye Bır Zararı Oldugunu Dusunmuyorum

    Sızler Bundan Hoslanmıyorsanız Konuya BakmaK Zorunda Degılsınız Bence

    Cozum Cok Basıt Ama bu Arkadasaaaa 1 Sozum Var

    Lutfen KEsınlesmeden Acma Artık Allahın Hakkı 3 dur bı Hakkın Kaldı ;