hrngndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alınma dostum neyi çekemeyeceğim? Sadece her ay yapılan bu saçma hareketin daha da saçma hale gelmesi ilginç geliyor artık bana.

Bu konulardaki önceki birkaç mesajıma bak anlarsın

https://www.r10.net/adsense-odemeleri...post1068946111

https://www.r10.net/adsense-odemeleri...post1068882941


Hayır bu konuları açmanızdaki amaç ne Çok kesinti yapmışsa itiraz dilekçesi doldurup mu gönderiyorsun? Adsense kullanmayan bile biliyor her ay sonu hesap yapılır ayın biri ikisi kesinleşir 20'sinden sonra da yatar. He banka hesabına yattı mı yatmadı mı gelir bakarsın burada ama yani şimdi aksiyona ne gerek var?
Bu formun amacı ne?
Sadece ticaret için kullanıyor olabilirsiniz. Fakat burada fikir alışverişi de oluyor.