hrngndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alınma dostum neyi çekemeyeceğim? Sadece her ay yapılan bu saçma hareketin daha da saçma hale gelmesi ilginç geliyor artık bana.

Bu konulardaki önceki birkaç mesajıma bak anlarsın

https://www.r10.net/adsense-odemeleri...post1068946111

https://www.r10.net/adsense-odemeleri...post1068882941


Hayır bu konuları açmanızdaki amaç ne Çok kesinti yapmışsa itiraz dilekçesi doldurup mu gönderiyorsun? Adsense kullanmayan bile biliyor her ay sonu hesap yapılır ayın biri ikisi kesinleşir 20'sinden sonra da yatar. He banka hesabına yattı mı yatmadı mı gelir bakarsın burada ama yani şimdi aksiyona ne gerek var?
SteersMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu formun amacı ne?
Sadece ticaret için kullanıyor olabilirsiniz. Fakat burada fikir alışverişi de oluyor.
Bence Arkadasa bıraz Fazla Yuklenmısınız

Tamam Erken Acılmasına Yanı Kesınlesmeden Acılmasına Bende Uyuz Oluyorum Insan Heveslenıyor Gorunce ve Haklısın Bunu Acmayı Bazı Arkadaslar Onemlı Bırsey Olarak Goruyor Bunlar Onların Duyguları

Ama

Sonucta Bu Konular Acılıyor Bızlerde Fıkır Alısverısınde Bulunuyoruz Hem Eglenıyoruz Hem Konusuyoruz Hem Zaman GEcıyoruz YAnı Bunun Kımseye Bır Zararı Oldugunu Dusunmuyorum

Sızler Bundan Hoslanmıyorsanız Konuya BakmaK Zorunda Degılsınız Bence

Cozum Cok Basıt Ama bu Arkadasaaaa 1 Sozum Var

Lutfen KEsınlesmeden Acma Artık Allahın Hakkı 3 dur bı Hakkın Kaldı ;