• 19-01-2008, 18:37:26
    #1
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var.

    Hayırlı Olsun
  • 19-01-2008, 18:38:41
    #2
    Hayırlı olsun bende yok daha
  • 19-01-2008, 18:40:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bu ay ve önümüzdeki ay alamıcam sanırım
  • 19-01-2008, 18:44:11
    #4
    Standart not o Her ay çıkar..
  • 19-01-2008, 18:47:36
    #5
    Standart Not: Hesabın 100 Doları Geçmeden Çıkmaz
  • 19-01-2008, 18:48:01
    #6
    Daha ödemelere 10 gün var yahu
    Erken olmadımı biraz başlık.

    10 günde geyikten 500 msj. olur bu başlıkta demedi demeyim
  • 19-01-2008, 18:48:04
    #7
    Başlık için çok erken...
  • 19-01-2008, 19:07:43
    #8
    Misafir
    :S sabır edin bence siz bu heyecanla ALLAH bilir panelinize her saat bası login oluyosunuzdur
  • 19-01-2008, 19:15:14
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bu ay inş. rekor ödememi alacağım.