• 22-11-2013, 17:18:49
    #1
    Arkadaşlar ekim ödemesi panelde işleme girmemiş olan var mı?


  • 22-11-2013, 17:46:20
    #2
    Benim arkadaşım dahil bir çok kişi var hocam
  • 22-11-2013, 17:50:47
    #3
    Benimde kesinleşmedi daha
  • 22-11-2013, 18:02:04
    #4
    Bizimde ödeme işlemde değil, İş bankasından alan epey kişi olduğunu okuyorum, ama anlamadığım bu alanlar nasıl aldı da biz alamadık, iş bankada değil, yıllarca ödeme alıyorum, hiçbir zaman benden 1 gün dahi olsa erken ödeme alan duymadım, hesabımda ödeme işlemde diye bile yazmıyor, yada otomatik ödeme başlatması.

    ödemenin yattığını söyleyenlerden bile şüpheliyim.
  • 22-11-2013, 18:07:59
    #5
    Aynen, bekliyoruz hala...
  • 22-11-2013, 18:09:37
    #6
    Bende de ödeme işlemde degil

    Bu ödemesi gelmeyenleri toplu banlıcaklar mi acaba :/
  • 22-11-2013, 18:20:23
    #7
    Bende de işlemde değil. Geçen ay da işleme girmeden direk ödeme yapıldı diye sanıyorum tam takip etmedim ama bu ay da öyle olabilir. Geçmişte otomatik ödeme yazıyor. Pazartesi ödeme yapılabilir diye düşünüyorum endişe etmemek lazım.
  • 22-11-2013, 21:37:19
    #8
    Hala işleme girmedi
  • 22-11-2013, 21:52:52
    #9
    TeamForce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala işleme girmedi
    nerden bakıyoruz işlemde olup olmadıgına