• 25-11-2013, 13:25:41
    #28
    Henüz işleme girmiş değil, bizleri unuttular mı yoksa bankalar mı bekletiyor anlamış değilim.
  • 25-11-2013, 13:26:01
    #29
    2 Hesabımda halen işlemde değil.
  • 25-11-2013, 13:26:24
    #30
    Wloger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş bankasında tl hesapta işlem filan yok

    sadece geçen ay erken yattı herzaman erken yatacak diye bişey yokki
    Bu söylediğiniz doğru ama neden yarısı yattı yarısı yatmadı kafa kurcalayan bu.
  • 25-11-2013, 13:30:16
    #31
    Üyeliği durduruldu
    kafa kalmadı ödemeyeceksen söyle bilelim..!
  • 25-11-2013, 19:03:44
    #32
    Hala işlemde değil. Bu ay sıkıntılı oldu. 30 Kasım'a kadar ödeme yapılacaktır. Ödeme beklemeniz yoksa diyor bekliyoruz daha..

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 26-11-2013, 00:30:25
    #34
    benim de gelmedi gelir mi beyler ya birileri 22 sinde almış korkmaya başladım
  • 26-11-2013, 00:55:48
    #35
    Üyeliği durduruldu
    26 Oldu hala bişi yok alla alla ...
  • 26-11-2013, 12:34:38
    #36
    Bende durum aynı hadi be adsense yap bi güzellik de öde şu paraları