Wloger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iş bankasında tl hesapta işlem filan yok

sadece geçen ay erken yattı herzaman erken yatacak diye bişey yokki
Bu söylediğiniz doğru ama neden yarısı yattı yarısı yatmadı kafa kurcalayan bu.