Bizimde ödeme işlemde değil, İş bankasından alan epey kişi olduğunu okuyorum, ama anlamadığım bu alanlar nasıl aldı da biz alamadık, iş bankada değil, yıllarca ödeme alıyorum, hiçbir zaman benden 1 gün dahi olsa erken ödeme alan duymadım, hesabımda ödeme işlemde diye bile yazmıyor, yada otomatik ödeme başlatması.

ödemenin yattığını söyleyenlerden bile şüpheliyim.