• 26-06-2013, 09:53:50
    #1
    5 Tane adsense hesabım dün akşam üzeri banlandı... Tanıdığım iki kişinin de ikişer tane hesabı banlandı aynı zamanda.. Aynı ip üzerinne yönettiğim için mi patladı bilmiyorum...Neyse Asıl soruma geleyim, mayıs ayı kesinleşen ödememi alabilir miyim ? Ve en önemlisi haziran ayı kazancım daha kesinleşmedi ancak kazancım oldukça yüksekti haziran ayı kazancımdan temmuz 28 de ödeme alabilecek miyim?
    Ve bundan sonra ne yapmalıyım
  • 26-06-2013, 09:57:19
    #2
    alacağınız miktar ne kadardı işleme girseydi keşke 1 gün daha bekleyememiş o zaman kesin yatardı diye düşünüyorum
  • 26-06-2013, 09:58:31
    #3
    haziranı alma ihtimalinz olmasına rağmen temmuz ödemesi imkansız
  • 26-06-2013, 10:29:28
    #4
    StoryLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alacağınız miktar ne kadardı işleme girseydi keşke 1 gün daha bekleyememiş o zaman kesin yatardı diye düşünüyorum
    Smashing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haziranı alma ihtimalinz olmasına rağmen temmuz ödemesi imkansız
    mayıs ayı kesinleşti bir sıkıntı yok ama haziran ayı için 600 $ gibi bir rakam vardı ortalama. haziran ayı kazancım muhtemelen yatmaz...
  • 26-06-2013, 10:34:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    niye hepsini tek bilgisayardan yonetiyorsunuz?
    bende su anda 3 hesap var ve 2'sini farkli IP farkli bilgisayardan 1ini de telefondan 3G ile baglanarak yonetiyorum...
    arkadaslar cevap vermisler: mayisin parasini alirsiniz buyuk ihtimalle ama haziraninkini kesinlikle alamazsiniz.
    gecmis olsun
  • 26-06-2013, 10:40:32
    #6
    Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niye hepsini tek bilgisayardan yonetiyorsunuz?
    bende su anda 3 hesap var ve 2'sini farkli IP farkli bilgisayardan 1ini de telefondan 3G ile baglanarak yonetiyorum...
    arkadaslar cevap vermisler: mayisin parasini alirsiniz buyuk ihtimalle ama haziraninkini kesinlikle alamazsiniz.
    gecmis olsun

    Mantıken, bi hesaptan bir kaç tane adsnese yönetilebilir bunda bir sakınca olabileceğini düşünmedim. Görüyorum ki yanılmışım. Bağlantılı oldukları için btün hesapları banlamışlar. anlamadığım nokta atıyorum internet kafeye girdişm gayet normal bir şekilde adsensime bktım. illegal hiç bir yöntem kullanmadım. ve gittim benden sonr abaşka biri aynı pc ye oturdu ve illegal iş yaptı adsense üzerinden hile kullandı. tamamen masum olmama rağmen yine patlıycam saçmalık bu... neyse yapacak bir şey yok. Teşekkürler.
  • 27-06-2013, 11:08:13
    #7
    Alamazsınız hiç birini.Maile bakın orda yazar zaten yatıp yatmayacağı
  • 27-06-2013, 11:15:00
    #8
    makaleuzmani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantıken, bi hesaptan bir kaç tane adsnese yönetilebilir bunda bir sakınca olabileceğini düşünmedim. Görüyorum ki yanılmışım. Bağlantılı oldukları için btün hesapları banlamışlar. anlamadığım nokta atıyorum internet kafeye girdişm gayet normal bir şekilde adsensime bktım. illegal hiç bir yöntem kullanmadım. ve gittim benden sonr abaşka biri aynı pc ye oturdu ve illegal iş yaptı adsense üzerinden hile kullandı. tamamen masum olmama rağmen yine patlıycam saçmalık bu... neyse yapacak bir şey yok. Teşekkürler.
    internet kafede bir kere çakışma olur, ama evden yönettiğin zaman devamli ayni ip oldugu belli olur.bendede iki hesap var, bir ona bakıyorum bi öbürüne patlarsa ikiside patlayacak ama 2 senedir sıkıntı yok.