Mantıken, bi hesaptan bir kaç tane adsnese yönetilebilir bunda bir sakınca olabileceğini düşünmedim. Görüyorum ki yanılmışım. Bağlantılı oldukları için btün hesapları banlamışlar. anlamadığım nokta atıyorum internet kafeye girdişm gayet normal bir şekilde adsensime bktım. illegal hiç bir yöntem kullanmadım. ve gittim benden sonr abaşka biri aynı pc ye oturdu ve illegal iş yaptı adsense üzerinden hile kullandı. tamamen masum olmama rağmen yine patlıycam saçmalık bu... neyse yapacak bir şey yok. Teşekkürler.
internet kafede bir kere çakışma olur, ama evden yönettiğin zaman devamli ayni ip oldugu belli olur.bendede iki hesap var, bir ona bakıyorum bi öbürüne patlarsa ikiside patlayacak ama 2 senedir sıkıntı yok.