niye hepsini tek bilgisayardan yonetiyorsunuz?
bende su anda 3 hesap var ve 2'sini farkli IP farkli bilgisayardan 1ini de telefondan 3G ile baglanarak yonetiyorum...
arkadaslar cevap vermisler: mayisin parasini alirsiniz buyuk ihtimalle ama haziraninkini kesinlikle alamazsiniz.
gecmis olsun