• 29-12-2023, 14:10:57
    #10
    insolitax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 lira 3 tik gayet normal
    digitalDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normal hocam ilk defa yükselince bende saldırı felan mı var ne oluyor olmuştum
    wptam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şaka değil normal
    shibacoin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tıklamış satın almış ya da form doldurmuş.
    insolitax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 lira 3 tik gayet normal
    Enteresan ilk defa böyle yüksek hocam

    digitalDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normal hocam ilk defa yükselince bende saldırı felan mı var ne oluyor olmuştum
    Açıkcası çok şaşırdım formülünü bulup hepsinde denemem lazım

    wptam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şaka değil normal
    Tecrübem olmadığı için farklı geldi hocam
    shibacoin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tıklamış satın almış ya da form doldurmuş.
    Bilginiz için teşekkürler.
  • 29-12-2023, 14:14:37
    #11
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tablo gayet normal hocam hatta şuanki şartlara göre düşük bile diyebiliriz o kazançlara
    Hocam sizleri burada görmek çok keyif verdi. Açıkcası konularda ki tecrübesizliğim bu görsel ile şaşkınlığa döndü sizleride yakından takip ediyorum stajyer lazım olursa wp sizler için müsait . Bazı yabancı içerik denemeleri yapıyorum onlardan da bir kaç hit geliyor ilerleyen süreçte daha tecrübeli olarak Almanya lokasyonu ve Birleşik Arap Emirlikleri ile devam edeceğim orada ki kazançlar güzel seviyede olarak görmekteyim
  • 20-01-2024, 00:00:30
    #12
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tablo gayet normal hocam hatta şuanki şartlara göre düşük bile diyebiliriz o kazançlara
    Dostum bu rakamlar hakkında yorumlarını alabilir miyim. Neredeyse 10 yıldan sonra tekrar Adsense deniyorum, son 30 gün bu, İngilizce içerik ve reklamlara göre iyi mi kötü mü bilemedim ve aksiyon alamadım. Bunun için konu da açtım ama kimse fikir vermedi. Değerlendirip yorumlarını yazarsan sevinirim.

  • 20-01-2024, 00:06:41
    #13
    ronya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum bu rakamlar hakkında yorumlarını alabilir miyim. Neredeyse 10 yıldan sonra tekrar Adsense deniyorum, son 30 gün bu, İngilizce içerik ve reklamlara göre iyi mi kötü mü bilemedim ve aksiyon alamadım. Bunun için konu da açtım ama kimse fikir vermedi. Değerlendirip yorumlarını yazarsan sevinirim.

    Aralık ayına göre hitiniz x7 katına çıkmış hocam %4 TO ve 2.7TL TBM genel bir sektör ise fena değil TO oranı belki biraz daha arttırılabilir omtimizasyon ile Şuana kadar nasıl geldiyseniz devam edin bence hocam bir çok insan aylarca uğraşıp bu kadar bile ilerleyemiyor 10 yıl aradan sonra son hız devam edin hocam
  • 20-01-2024, 03:47:43
    #14
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aralık ayına göre hitiniz x7 katına çıkmış hocam %4 TO ve 2.7TL TBM genel bir sektör ise fena değil TO oranı belki biraz daha arttırılabilir omtimizasyon ile Şuana kadar nasıl geldiyseniz devam edin bence hocam bir çok insan aylarca uğraşıp bu kadar bile ilerleyemiyor 10 yıl aradan sonra son hız devam edin hocam
    Eyvallah dostum, yaptığım seo sonuç verip sıralama kazanınca böyle zıplatı. TO oranı için çalışacağım. Tekrar teşekkürler.