ronya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum bu rakamlar hakkında yorumlarını alabilir miyim. Neredeyse 10 yıldan sonra tekrar Adsense deniyorum, son 30 gün bu, İngilizce içerik ve reklamlara göre iyi mi kötü mü bilemedim ve aksiyon alamadım. Bunun için konu da açtım ama kimse fikir vermedi. Değerlendirip yorumlarını yazarsan sevinirim.

Aralık ayına göre hitiniz x7 katına çıkmış hocam %4 TO ve 2.7TL TBM genel bir sektör ise fena değil TO oranı belki biraz daha arttırılabilir omtimizasyon ile Şuana kadar nasıl geldiyseniz devam edin bence hocam bir çok insan aylarca uğraşıp bu kadar bile ilerleyemiyor 10 yıl aradan sonra son hız devam edin hocam