ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tablo gayet normal hocam hatta şuanki şartlara göre düşük bile diyebiliriz o kazançlara
Dostum bu rakamlar hakkında yorumlarını alabilir miyim. Neredeyse 10 yıldan sonra tekrar Adsense deniyorum, son 30 gün bu, İngilizce içerik ve reklamlara göre iyi mi kötü mü bilemedim ve aksiyon alamadım. Bunun için konu da açtım ama kimse fikir vermedi. Değerlendirip yorumlarını yazarsan sevinirim.