2005'te başladım adsenseten kazanca ( çok olmuş, emeklilik yakındır ), 2015'te niyeyse canım istemedi reklamları kapattım. O sıralar AB üzerinden yazılımla iyi kazanıyordum. Sen başında tekrar adsensi günlük 50K ziyaretçisi olan eğitim siteme ekledim , Allah bereketini versin küçük bir maaş çıkıyor . Ülkedeki siyasi ve devlet krizindeki gelişmeleri gördükçe ingilizce site, ikinci ingilizce site, niche site, 2.,5. niche siteler.
Şimdi işleri biraz TR içinde toparladım ama adsense resmen parttime işim oldu. Ülke geleneklerine göre öne çıkacak aramalar için weblight sayfa kasmak, ilgili ülkelerin basınını takip ederek gündek olacak, olan olayların alt başlıklarını içerik olarak sitelere eklemek. Yani sorsanız Glasgow'un en meşhur pidecesi Orhan Usta'nın domates soslu pidesi çok iyi diyecek duruma geldim. Emeklilik projesi için aklıma gelen:
UK tabanlı haber servislerini araştırıyorum, UK'de bir haber sitesi kurup news kaydı deneyeceğim bir de. 12-18 aylık emek sonucunda günlük 10k ziyaretçi ile aylık 7-8 bin sterlin kasmaya çalışacağım. Bunun için ilk olarak çok yerel ve haber sitesi az olan uk kasabalarında ufak tefek news denemesi yapıp ardından da hızlıca brexit hikayeleri yazarak ulusal basına kasacağım bakalım. Uk'de yaşayan, London belediyesinin ucuz konutunda kiracı olan işsiz bir arkadaşımla uzlaştık bu konuda. Arkadaşın 3 aylık part-time kazancını karşılayıp araştırma yapacak ( 750 £ / ay ) + biraz yazılım, tasarım maliyetleri ( 3.000 TL) + haber servislerini araştırıyorum aylık 900£ civarında buldum. 3 ay sonra bu hikayenin devamını yaparım.
Şuan aylık sayfa gösterim miktarları ~: TR 3 milyon, UK: 250 K ... Buna rağmen UK'den kazanılan TR'nin bir kaç üstünde.
TR'de para bırakan kitle İstanbul'daki 3-5 semt ile Ankara ve İzmir'deki 2-3 semtte yaşayan insanlar. UK'nin ise fakiri çok araştırıp giriyor ve reklam cebinden çıkacak gibi tıklamıyor cimri ruhlu fakir, zengini weblight sonuçlardan dalıyor ve mümkünse kuralları alt üst edercesine reklamı beğenmeyince siteye geri dönüyor.
3 ay sonra operation Unternehmen Adsense'de görüşürüz.
Ekonomi daraldıkça yüklen adsense
14
●1.853
- 22-09-2019, 00:56:24Hocam aşağı yukarı aynı zamandan beri bu işi yapıyoruz, benim de hedef kitlem hep Avrupa oldu özellikle de ingiltere fakat geçen yıl şunu fark ettim ne yaparsan yap Amerikayı baz alarak yap web'te. Ingilizler dediğin gibi elit takılmayı seviyor fakat Amerikalılar çok daha hoyrat davranıyorlar. Benim düşüncem aynı projeyi USA üzerine tasarla. Bir gün gelir bu kardeşine dua edersin. Elimde sağlam referansım olduğu için bu satırları yazıyorum. iyi çalışmalar.
- 22-09-2019, 01:04:06Çok sağolun tavsiye için, ABD'de bunun 100 katı yapılır x 1000 katı kazanılır ama çok geniş ve kuralsız bir ülke. Yaş, yorgunluk nedeniyle UK'nin daha kurallı ve ölçülebilen, sade, sakin piyasası daha cazip geliyor. UK'de ne güzel elit tabaka ve onun etkilediği orta sınıf ve kuralsız alt sınıf varken ABD'de sınıf yok, daha çok kaotik gelişim, kapitalin daha aç ve daha bonkör olmasından gelir gibi yatırım durumu da yükselecek. Bu yüzden varsa yoksa UK dedim, tabsiyeniz için teşekkürler.haysebeyse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Takipteyim hocam umarım başarırsınız UK news kayıtlı haber sitesini açarsınız