Hocam aşağı yukarı aynı zamandan beri bu işi yapıyoruz, benim de hedef kitlem hep Avrupa oldu özellikle de ingiltere fakat geçen yıl şunu fark ettim ne yaparsan yap Amerikayı baz alarak yap web'te. Ingilizler dediğin gibi elit takılmayı seviyor fakat Amerikalılar çok daha hoyrat davranıyorlar. Benim düşüncem aynı projeyi USA üzerine tasarla. Bir gün gelir bu kardeşine dua edersin. Elimde sağlam referansım olduğu için bu satırları yazıyorum. iyi çalışmalar.