haysebeyse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam aşağı yukarı aynı zamandan beri bu işi yapıyoruz, benim de hedef kitlem hep Avrupa oldu özellikle de ingiltere fakat geçen yıl şunu fark ettim ne yaparsan yap Amerikayı baz alarak yap web'te. Ingilizler dediğin gibi elit takılmayı seviyor fakat Amerikalılar çok daha hoyrat davranıyorlar. Benim düşüncem aynı projeyi USA üzerine tasarla. Bir gün gelir bu kardeşine dua edersin. Elimde sağlam referansım olduğu için bu satırları yazıyorum. iyi çalışmalar.
Çok sağolun tavsiye için, ABD'de bunun 100 katı yapılır x 1000 katı kazanılır ama çok geniş ve kuralsız bir ülke. Yaş, yorgunluk nedeniyle UK'nin daha kurallı ve ölçülebilen, sade, sakin piyasası daha cazip geliyor. UK'de ne güzel elit tabaka ve onun etkilediği orta sınıf ve kuralsız alt sınıf varken ABD'de sınıf yok, daha çok kaotik gelişim, kapitalin daha aç ve daha bonkör olmasından gelir gibi yatırım durumu da yükselecek. Bu yüzden varsa yoksa UK dedim, tabsiyeniz için teşekkürler.