• 26-09-2007, 23:26:02
    #1
    Merhaba arkadaşlar.Daha önce banka hesabıma ödeme aldığım adsense hesabım banlanmıştı.Tekrardan başka isimle başvurup yine aynı ETF hesabımı kullansam ban yermiyim? (3 aydır kullanıyorum yeni hesabı).
  • 29-09-2007, 19:16:29
    #2
    Ben bilmiyorum ama bence yer.
  • 29-09-2007, 19:17:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hayır sen hile yapma yeter
  • 29-09-2007, 19:22:42
    #4
    Yuri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır sen hile yapma yeter
    Burada merakımdan tekrar soruyorum gerçekten ban yemez mi? Bunda emin misiniz?
  • 29-09-2007, 19:49:57
    #5
    İlişkilendirme olabilir .
  • 30-09-2007, 15:34:12
    #6
    hile falan yok sadece daha önceden banlanmış bir hesapdaki banka bilgilerini girdim.İlişkilendirme de yapılabilir.İsim değiştiremiyorum mail atarsam değiştirirler mi peki yeni banka hesap sahibinin adını?
  • 30-09-2007, 15:36:10
    #7
    Aynı isimle hesap açmaktan pek bir farkı yok dikkat edersen.Ban yeme olasılıgın yüksek.
  • 01-10-2007, 02:04:50
    #8
    Üyeliği durduruldu
    büyük ihtimalle o hesaba dorulama parası gelmez
  • 01-10-2007, 03:24:11
    #9
    doğrulama parası geldi ve onayladım 2 ay önce aylık ödemeyi kapattım ödemeyi bekletiyorum.banka hesap değişikliği maili attım.bakalım ne olacak.