Merhaba arkadaşlar.Daha önce banka hesabıma ödeme aldığım adsense hesabım banlanmıştı.Tekrardan başka isimle başvurup yine aynı ETF hesabımı kullansam ban yermiyim? (3 aydır kullanıyorum yeni hesabı).