• 07-01-2011, 20:40:34
    #1
    merhaba arkadslar, genelde outlook tarzı gonder al programları kullandğım için
    mailimi arayüzden hiç bakmıyorum ama. şimdi bu konuyu açmadan 2 dakika önce bu yazıyı gördüm. sizce sorun nedir hocam böyle bir fısıltı söz konusumudur. bu uyarıya rağmen ne yapmalıyım . yada Telefonum olan HTC HD2 İle oturum açıp adsense ye girdiğim için ve android markette gezindiğim için mi bu uyarı bu şekilde göründü hiç bilmiyorum. sizce durum nedir.


    s&s

  • 07-01-2011, 20:45:19
    #2
    ilk defa gördüm. gmail destek vs bişi varsa anlamını sorarmısınız hayret verici bir durum..
  • 07-01-2011, 20:47:11
    #3
    İçerikte ne yazıyor ?
  • 07-01-2011, 20:59:03
    #4
    Siten banlanmış, geçmiş olsun...
  • 07-01-2011, 21:05:56
    #5
    ilginç
  • 07-01-2011, 21:06:58
    #6
    Üyeliği durduruldu
    geçen hafta şirkette çalışan bi bayana aynı şekil uyarı vardı gmail hesabında erişim ise çin gözüküyordu
  • 07-01-2011, 21:06:58
    #7
    arkadaşlar kırmızı şeritte bakın ne yazıyor, konu gelen mail deil. maile gelen uyarı ( kırmızııııı )
  • 07-01-2011, 21:08:19
    #8
    Üyeliği durduruldu
    herkes banlanmışsın falan demiş ahaha