merhaba arkadslar, genelde outlook tarzı gonder al programları kullandğım için
mailimi arayüzden hiç bakmıyorum ama. şimdi bu konuyu açmadan 2 dakika önce bu yazıyı gördüm. sizce sorun nedir hocam böyle bir fısıltı söz konusumudur. bu uyarıya rağmen ne yapmalıyım . yada Telefonum olan HTC HD2 İle oturum açıp adsense ye girdiğim için ve android markette gezindiğim için mi bu uyarı bu şekilde göründü hiç bilmiyorum. sizce durum nedir.
s&s