
banlanacağım gibi bir his var içimde ama, bi sorayım dedim sizce banı alırmıyım

not: resimleri kaldırdım yerleşimi hayal etmek isteyen arkadaşlar text reklamın sol kısmına minik resimler sıralamak dahilinde bi reklamdı.arkadaşlar banlanırsın dedi ve kaldırıyorum. teşekkürler.