bir süredir mikro bir sitemde şöyle çakalca bir yerleşim kullanıyorum
banlanacağım gibi bir his var içimde ama, bi sorayım dedim sizce banı alırmıyım
not: resimleri kaldırdım yerleşimi hayal etmek isteyen arkadaşlar text reklamın sol kısmına minik resimler sıralamak dahilinde bi reklamdı.arkadaşlar banlanırsın dedi ve kaldırıyorum. teşekkürler.