• 15-12-2010, 15:54:08
    #1
    bir süredir mikro bir sitemde şöyle çakalca bir yerleşim kullanıyorum

    banlanacağım gibi bir his var içimde ama, bi sorayım dedim sizce banı alırmıyım


    not: resimleri kaldırdım yerleşimi hayal etmek isteyen arkadaşlar text reklamın sol kısmına minik resimler sıralamak dahilinde bi reklamdı.arkadaşlar banlanırsın dedi ve kaldırıyorum. teşekkürler.
  • 15-12-2010, 15:55:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yerleşim 10 numara olmuş bence banlamaz
  • 15-12-2010, 15:59:09
    #3
    valla sorunda o zaten yerleşim iyi olduğundan iyi yerleştirdiğimden google amca kızmasın
  • 15-12-2010, 16:00:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla sorunda o zaten yerleşim iyi olduğundan iyi yerleştirdiğimden google amca kızmasın
    Terbiyesiz amca ile böyle konuşma yerden yere vurur
  • 15-12-2010, 16:01:42
    #5
    hocam çok art niyetlisin ben reklam yerleşimimden bahsediyorum
  • 15-12-2010, 16:02:59
    #6
    tıklamaya teşvik.
  • 15-12-2010, 16:03:47
    #7
    Ateşe doğru resmen koşuyorsun hocam
  • 15-12-2010, 16:05:18
    #8
    vay be 4 yıllık adsense hesabım bu benim en iyisi o resimleri reklamların yanından çekeyim
  • 15-12-2010, 16:05:57
    #9
    Üyeliği durduruldu
    çok riskli ...