Arkadaşlar youtubeden otomatik botla çektiğimiz videolar ile bir video sitesi kurduk. Site yabancı. Dil, videolar falan. Adsense reklamları ekledik. Biri banlanabilirsiniz dedi. Sizce problem olur mu ? Site orta ve sağ bloktan oluşuyor. Reklamlar Sağ Blokta birde orta blokta, ortalarda biryerde. Problem teşkil eder mi ?
Teşekkürler.
Ban gelebilir mi ?
7
●490
- 17-08-2010, 18:32:31uygunsuz videolar yok hocam. Kullanıcıları reklamlara teşvik eden bi yapıda kurmakdık zaten. Reklam yerleşiminde bende sorun olduğunu sanmıyorum gayet normal yani. Ama öyle bişey denilince ister istemez tedirgin oldum. Sormakta fayda var diye düşündüm.netozgurlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2010, 18:36:56umarım olmaz hocam. Teşekkürler.iGuney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2010, 18:43:46haklısınız hocam ama ister istemez tedirgin oldum. Yolumuza devam edelim o zamanprotatiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle