******,***** uygunsuz videolar olmadığı sürece pek bir sorun olacağını zannetmiyorum. Anlattığına göre reklam yerleşim de bir problem yok gibi..
uygunsuz videolar yok hocam. Kullanıcıları reklamlara teşvik eden bi yapıda kurmakdık zaten. Reklam yerleşiminde bende sorun olduğunu sanmıyorum gayet normal yani. Ama öyle bişey denilince ister istemez tedirgin oldum. Sormakta fayda var diye düşündüm.