• 27-06-2010, 22:49:49
    #1
    Arkadaşlar garip bir durumum var sizden öneri istiyorum
    2 sene kullandığım adsensemi bi arkadaşın sitesine reklam koymamla banlattım. o hesap babamın adınaydı. kendi adıma açtım ve kullanıyordum ban yiyen siteye değilde kendi sitelerime reklamları koydum, ondanda ban yedim :s kendi ismime birdaha başvurdum birhada kabul etti, gene sitelerime koydum gene ban yedim. ve son olarak gene kendi ismime başvurdum kabul edildim, ama bu sefer yeni aldığım eski sitelerle hiç link değişimi yada başka bir açıdan bağlantısı olmayan bir siteme koydum. Ama bugün gene ban yedim :s bu nasıl iştir yardımcı olabilirmisiniz
    ismimi banlamış desem niye onaylıyor başvurumu, he aynı isimden başka biride vardır diye düşnerek onaylıyorsa benim o adam olduğumu nereden anıyor şaşdım kaldım bu işe. googleye mail atabileceğim bir adres varmıdır. adsense-tr @ google.com bunu bi arkadaşım verdi eğer buysa mail atacağım sizce bi yararı dokunurmu?
  • 27-06-2010, 22:51:07
    #2
    GGG
    Üyeliği durduruldu
    Sitenin içeriği nedir ?
  • 27-06-2010, 22:51:28
    #3
    Benim öyle şansım öyle adsense i bırakmıştım
    Şaka bi yana hesap no flan girerken aynı hesap noları giriyorsunuz ondan olabilir, yada aynı adres vs.
  • 27-06-2010, 22:52:34
    #4
    Sakıncası yoksa reklamları kullandığınız siteleri öğrenebilir miyim?
  • 27-06-2010, 22:54:37
    #5
    Ban Sebebi Ne Demiş Google?
  • 27-06-2010, 22:55:35
    #6
    Ben 2007'den beri sorunsuz kullanıyorum. Kullanırken dikkatli olmak gerekir. İçeriğinize ve reklam yerleşiminize dikkat edin.
  • 27-06-2010, 22:57:14
    #7
    Bende 1 hafta oldu hala onay gelmedi
  • 27-06-2010, 23:02:56
    #8
    videolarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 1 hafta oldu hala onay gelmedi
    Şimdi konuyla ne alakası var -rep.
  • 27-06-2010, 23:03:47
    #9
    LordEspoir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi konuyla ne alakası var -rep.
    Özür dilerim hocam konuda belirtmek istemiştim