Arkadaşlar garip bir durumum var sizden öneri istiyorum
2 sene kullandığım adsensemi bi arkadaşın sitesine reklam koymamla banlattım. o hesap babamın adınaydı. kendi adıma açtım ve kullanıyordum ban yiyen siteye değilde kendi sitelerime reklamları koydum, ondanda ban yedim :s kendi ismime birdaha başvurdum birhada kabul etti, gene sitelerime koydum gene ban yedim. ve son olarak gene kendi ismime başvurdum kabul edildim, ama bu sefer yeni aldığım eski sitelerle hiç link değişimi yada başka bir açıdan bağlantısı olmayan bir siteme koydum. Ama bugün gene ban yedim :s bu nasıl iştir yardımcı olabilirmisiniz
ismimi banlamış desem niye onaylıyor başvurumu, he aynı isimden başka biride vardır diye düşnerek onaylıyorsa benim o adam olduğumu nereden anıyor şaşdım kaldım bu işe. googleye mail atabileceğim bir adres varmıdır. adsense-tr @ google.com bunu bi arkadaşım verdi eğer buysa mail atacağım sizce bi yararı dokunurmu?