arkadaşlar şuan itabiryle öğrendimki adsense de banlanmışım
"Kayıtlarımızı inceledikten sonra, AdSense hesabınızın geçersiz etkinlik oluşturma riski taşıdığını saptadık" bu yüzden olduğunu söylüyorlar
şimdi ne yapmamı önerirsiniz nereye itiraz edebilirim veya hiç gerek yokmu ben googldan vaz mı geçeyim(tabi google bizden vaz geçti de)
adsense de banlandım
13
●1.447
- 22-03-2010, 00:38:22sabah baktığımda reklamlar yerindeydi az önce siteye gireyim dedğimide reklamlar uçmuş adsense hesabına girmeyi denedim hesab gitmiş haliyle mail adresimede şu şekilde bir mail gelmişZiyadenator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu şekilde bir mail geldiGoogle adlı üyeden alıntı:
artık düzelme gib bir şansımız yoksa yeni bir hesap acaz veya diğerlerine gidecez artıkFighter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-03-2010, 00:40:51Üyeliği durdurulduHer zaman diyorum, eger haksiz yere banlandiysan sen ustune duseni yap itiraz et, birsey kaybetmezsin.
- 22-03-2010, 00:44:05şansımızı deneyecez artık kaybedecek bir şeyimiz yok kabul edilmez ise yeni bir hesap açabiliyormuyum acabaLeaD_SoLDieR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2010, 00:49:01bakalım inşallah itarazımızı kabul ederler galiba bugüne kadar da hiç açtıran duymadım ama neyse sağlık olsun bu google beni sevmiyi anlaşılan

bu şimdi gereksiz tıklmalardan dolayı alınmış bir ban mı ?(yani ben "AdSense hesabınızın geçersiz etkinlik oluşturma riski taşıdığını saptadık" burdan bunu anladım)
