arkadaşlar şuan itabiryle öğrendimki adsense de banlanmışım
"Kayıtlarımızı inceledikten sonra, AdSense hesabınızın geçersiz etkinlik oluşturma riski taşıdığını saptadık" bu yüzden olduğunu söylüyorlar
şimdi ne yapmamı önerirsiniz nereye itiraz edebilirim veya hiç gerek yokmu ben googldan vaz mı geçeyim(tabi google bizden vaz geçti de)