Siteme Adsense kodu ekledim ama aşırıya kactım dıyede korkuyorum.
Site bu http://1googlesitemap.blogspot.com/ bı bakarmısınız.
Böyle devam edeyımmı yoksa bazılarını kaldırayımmı?
Şu şekilde ban Yermiyim?
12
●979
- 18-02-2010, 22:27:02
- 18-02-2010, 22:37:24bu şekilde problem olmazSystemXL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2010, 14:55:55o site ban yerse www.seko.tk da ban yemesi lazım reklam dolu ama 1-2 aydır bir sorun olmadı