• 18-02-2010, 22:27:02
    #1
    Siteme Adsense kodu ekledim ama aşırıya kactım dıyede korkuyorum.

    Site bu http://1googlesitemap.blogspot.com/ bı bakarmısınız.

    Böyle devam edeyımmı yoksa bazılarını kaldırayımmı?
  • 18-02-2010, 22:33:29
    #2
    Yasal Degil içeriği engelliyor.
  • 18-02-2010, 22:35:17
    #3
    Şimdiki haline bir bakarmısın küçülttüm
  • 18-02-2010, 22:37:24
    #4
    SystemXL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdiki haline bir bakarmısın küçülttüm
    bu şekilde problem olmaz
  • 18-02-2010, 22:38:31
    #5
    Tamam böyle kalsın o zaman
  • 19-02-2010, 13:03:20
    #6
    boşuna ekledim reklam yerleşimi uyumlu degil farklı reklam boyutları oluştur blogger için güzel temalar var ve ayrıca hittin yok boşuna eklemişsin adsense ban yemezsin umarım. hitti olmayan siteye boşuna adsense eklemenin manası yok.
  • 19-02-2010, 13:20:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    böyle bir sorun olacağını düşünmüyorum.
  • 20-02-2010, 14:55:01
    #8
    o site ban yerse www.seko.tk da ban yer reklam dolu
  • 20-02-2010, 14:55:55
    #9
    o site ban yerse www.seko.tk da ban yemesi lazım reklam dolu ama 1-2 aydır bir sorun olmadı