Siteme Adsense kodu ekledim ama aşırıya kactım dıyede korkuyorum.

Site bu http://1googlesitemap.blogspot.com/ bı bakarmısınız.

Böyle devam edeyımmı yoksa bazılarını kaldırayımmı?