Arkadaşlar bir kaç forum sitesinde gördüm de genelde aynı yerde reklam yayınlamışlar ben biraz farklılık yapayım dedim şu şekilde
http://www.gazeteajans.com/forum/index.php/topic,332.0.html
koydum bunda herhangi bir sakınca varmıdır sizlerin görüşlerini bekliyorum
Bu Şekilde Ban yermiyim
5
●679
- 24-04-2007, 16:05:03Üyeliği durduruldu
- 24-04-2007, 16:26:27Üyeliği durdurulduhttp://www.turkforumuz.biz/showthread.php?t=220432
Bu site yılların sitesi peki bu yasak değil de benimki mi yasak olur sence alis kardeş
- 29-04-2007, 15:57:12Üyeliği durdurulduyaw böyle küçük detaylara takılmayın.. hem ban yeseniz ne olcak içerde 35refim kaldı takmıyorm artık.. yenisini yaparım canım sağolsun

Bu arada bence yemezsin ban..