Arkadaşlar bir kaç forum sitesinde gördüm de genelde aynı yerde reklam yayınlamışlar ben biraz farklılık yapayım dedim şu şekilde
http://www.gazeteajans.com/forum/index.php/topic,332.0.html
koydum bunda herhangi bir sakınca varmıdır sizlerin görüşlerini bekliyorum