Arkadaşlar bir kaç forum sitesinde gördüm de genelde aynı yerde reklam yayınlamışlar ben biraz farklılık yapayım dedim şu şekilde

http://www.gazeteajans.com/forum/index.php/topic,332.0.html

koydum bunda herhangi bir sakınca varmıdır sizlerin görüşlerini bekliyorum