Fatih adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yusuf yusuf gördüm seni
60
●5.347
Kim olsa yusuf yusuf atar
bu hesabı 2 adet forumda kullanıyorum ikisinde birden kaybonlunca tırstım daha ayın 18'i .. Ne gerek var sitrese
Bi dünya para gidicekti aslında sakat iş yapıyorum hepsinde aynı hesap kullanmasam daha iyi olucak. Allahdan diğerlerindeki hesabım değişik.. yoksa biterim..
sonra aradan bı zaman gectı bı daha actım hesap bu sefer de bı uyenın ımzasında google reklamlarını tıklayın dıe bı yazı varmıs ben gormedım sen nerden gordun bea google amca yıne banladılar bizi bu seferde almıom protesto edıom calısırım gg ile bes ayda bi 50 ytl alırım
azıcık aşım dertsiz başım